POKER

همان‏طور که می‏دانید بسیاری از ویروس‏ها و کرم‏های کامپیوتری، بدین صورت عمل می‏کنند که پس از فعال شدن در سیستم قربانی، یک نسخه از خود را در کلیه فولدرهای کاربر کپی می‏کنند و در نتیجه به سرعت تکثیر می‏شوند. این نوع تکثیر همگانی از شگردهای معمول ویروس‏ها برای انتشار گسترده است. به این صورت که کافی است کاربر یک فولدر را از روی هارددیسک کامپیوتر خود کپی کرده و در یک سیستم دیگر وارد کند، ناخواسته سیستم دیگر نیز آلوده به این ویروس خواهد شد. در این ترفند قصد داریم چنین تکثیری را به شما آموزش دهیم. به این صورت که با یک حرکت ساده، می‏توانید یک فایل را در کلیه فولدرهای یک درایو از کامپیوتر کپی کنید. 


روش ساخت...


فرض می‏کنیم یک فایل به نام poker.txt در اختیار داریم و قصد داریم این فایل را در کلیه پوشه‏های یک درایو کپی کنیم. 

پیش از هر کاری فایل مورد نظر را که در اینجا poker.tet است را در درایو C کپی میکنیم

سپس برنامه Notepad ویندوز را اجرا نمایید. (برای این کار می توانید در قست RUN  کلمه Notepad را بنویسید بعد ok را بزنید)
حال متن زیر را در Notepad  کپی پست کنید :

for /r \\ %%a in (poker.txt) do copy \"c:\\mamadii.txt\" %%a 


دقت کنید به جای poker.txt نام فایل خود را وارد کنید.

از منوی File بر روی Save as  کلیک کنید. سپس فایل را با نام دلخواه و پسوند .bot و در درایوی که قصد دارید فایل مورد نظر را در کلیه پوشه ‏های آن تکثیر کنید، ذخیره نمایید. 

اکنون تنها کاری که لازم است بکنیم این است که به درایو که در آن ذخیر کرده اید برویم و فایلی ر که ذخیر کرده ایم را اجرا کنیم.
کار تمام است!!
فایل در تمام درایوی که ذخیره کرده ایم تکثیر می شود.

:-) POKER

ارسال نظر

تنها امکان ارسال نظر خصوصی وجود دارد
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
نظر شما به هیچ وجه امکان عمومی شدن در قسمت نظرات را ندارد، و تنها راه پاسخگویی به آن نیز از طریق پست الکترونیک می‌باشد. بنابراین در صورتیکه مایل به دریافت پاسخ هستید، پست الکترونیک خود را وارد کنید.